Sådan kom der øjne på OiSTER mobil

Reklame på biler er en både billig og effektiv måde at nå ud til mange. Se her, hvordan Vangsgaard dekorerede en iøjnefaldende bil til OiSTER.

Det er dyrt at reklamere, og med en statisk reklame er der en grænse for, hvor mange du når ud til. Så hvorfor ikke i stedet forvandle firmaets biler til rullende reklamesøjler?

Med et dekoreret transportmiddel får du helt nye promoveringsmuligheder, idet bilen kan fungere som et levende billboard.

Samtidig er det en nem måde at skabe genkendelighed og opmærksomhed på vejene, og det bringer dit budskab ud til endnu flere mennesker. Og så er folien nem at vedligeholde og den udskiftes let, hvis bilens udseende skal opdateres.

En østers med hjul
Mobilselskabet OiSTER kontaktede Vangsgaard med et ønske om at forvandle en Fiat 500 til en af deres velkendte østers-figurerer.

Bilen blev beklædt med lilla folie med mønster i 3D-effekt og fik påmonteret to store øjne på taget. Resultatet blev sjovt og iøjnefaldende og gav Vangsgaard en glad kunde.

”Det er første gang, OiSTER har brugt Vangsgaard. Vi har oplevet god kvalitet samt en fornuftig pris og leveringstid. Det endelige resultat er blevet rigtig godt, og serviceniveauet har været rigtig fint lige fra bestilling til levering af bilen,” udtaler Niels Kiel, marketing- og kommunikationschef i OiSTER.

Se i videoen herunder, hvordan Vangsgaards montører forvandlede en hvid Fiat 500 til en rullende østers.

Skriv en kommentar

Navigate